4-0 så gött!

Yees, imorse klockan 12 hade vi ju match och vi vann igen. Så jävla bra va, mot if väster.
Sen direkt efter matchen åkte ja med pappa, syrran och hennes kompis ut me båten, mysigt mysigt. Vi åkte bara till en ö och käka glass :D
Jag älskar att köra båten, men de är läskigt när de kommer andra båtar för nära. haha, Nu har jag nyss duschat och innan va de träning as kul idag! Nu äter jag apelsin, och de är apelsin saft eller va de heter i hela sängen usch..
Kommer de nåt bra på tv idag?

Imon blir de liseberg med klassen och resten av 6orna. shiit, kul. Skriver mer sen eller imon,

puss

Kommentarer
Postat av: madicken

Hejsan :]

roligt att du läser min blogg, du kan ju acca mig på msn, [email protected]



Hur kunde du veta vem jag var :)?

2010-06-07 @ 11:11:15
URL: http://lilldicke.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jag har min allra första frågestund, så fråga på:)

2010-06-07 @ 17:24:29
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0