älskade 6a

alla säger " men de är ju bara en klass " men min klass är speciell. Jag älskar alla i den, alla är så olika.. Och vi är så bra. Haha, vi har alltid varit "värst" när våran lärare vi hade haft i 2 ½ år blev deprimerad så va vi as ledsna, för han va hur bra som helst. Och vääldigt speciell :D Och vi hade maassa olika vikarier, för unga, speciella som kallade victoria beckham för posh ( även om hon kallades de så va de speciellt ahah ) en gubbe som bodde i en båt haha han va för go. Men han hade vi i 3 veckor och vi hade nästan inte 1 enda lektion med han, haha. Allt va kaos och vi kunde typ ingenting, sen kom helen. Hon är bäst! så nu är vi bra igen, hon hade tydligen blivit varnad för våran klass haha.. Men vi har varit utan vår riktiga lärare i ett halv år :'(
Nu.. på tisdag, åh redan.. så splittras våran klass. Jag vill verkligen inte, alla tjejer i klassen är hur bra kompisar som helst, lixom med killarna också alla känner alla väldigt bra typ. Låter töntigt men, 4 5 6 A jag älskar er.

Jag vill inte jag vill inte jag vill inte jag vill inte splittras ifrån er...

glömmer er aldrig'









/ julia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv : Okejj<333

Jag är 11 :] fyller 12,



Men vem är vem, kan ni tp lägga in bilder :D

2010-06-10 @ 18:15:38
Postat av: isabel

julia, åh du vet att jag älskar klassen så mycket!!haha;)



puss love u

2010-06-10 @ 19:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0