bra dag typp dåå :D

Heeej, värsta sköna o typ stressiga dagen hah :P va töntigt de lät, jaja skitsamma..

Först efter skolan åkte ja hem sen sprang till bussen mötte amanda lj och amanda h så åkte vi till stan för på fredag så ska vi och isa på sex and the city 2 :D Så vi åkte o hämta biljetter så köpte ja ett par shorts sen också, vi va istan knappt en timma, sen så skulle jag, isa, hanna och moa möta oskar o nåra vid havet, så stress hem så funka inte spårvagnen så baaaajs. Hämta min syrra hem snabbt sticka till havet, och seeeen ta de lugnt skönt. Jag badade faktist till axlarna :D Alla killarna hoppa i ( oskar,axel, marcus, william ) och ludvig o edvin va där en liten stund me.  mina ben blev tillome förlamade så kallt de va, haha brrr...


stan'






havet'









axel skjussa mig




Kommentarer
Postat av: isabel

det var kul:D<3

2010-06-03 @ 19:17:26
URL: http://isabelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0