dansuppvisning

heej , kom precis hem från dansuppvisningen på Liseberg.
Det gick bra i början men tappa hela slutet, eller inte hela men sista 7 sekunderna!
sjukt sur! Haha, annars gick det väll bra. Hade ju missat hur ,ånga gånger som helst.
Så jag kunde inte slutet. För att kunna spela fotboll. HATAR NÄR DOM E SAMMA DAG
OCH SAMMA TID. Men var på Liseberg lite innan med Ida.
Och igår var jag ju i Danmark.
Shoppade lite.
HAHAH, sen gick jag in till ett köpcenter. Så stog det en kille som gav ut "apelsinjuice"
Så jag tog ett glas. Det smakade skit äckligt. Men ville inte vara taskig mot han.
Så när jag hade druckit upp typ hela glaset. Han ba: Nej! Det e vodka.  JAG ba: va?
hah, det va la därför den va så äcklig:P
Sen så åkte vi tåget till Malmö igen.
Men a. Tycker inte ni att Julia är lite dålig på att uppdatera ? ;)
hah, kanske inte är så bra heller men:P
ska försöka lägga in mer bilder också. :D
puss /  evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0