FRIDAY(H)

hej, idag i skolan skulel vi ha fika.
Det glömde jag. Seriöst jag glömmer alltid.
Sånt. Jag glömmer alltid mina saker, eller när man ska ha med sig något.

Haha, kom ihåg när jag glömde min favorit tröja. På en flygplats.
Kom på det när jag gick på planet.
Så sa dom att domhade stängt dörrarna och att jag inte kunde hämta den.
Snälla endå då kunde väll lagt undan den tills vi kom tillbaka.
Eller så kunde väll dom hämtat den.

HATAR SÅNT.

skit samma. Sen idag har jag inte gjort  något kul. Gör aldrig något kul längre typ.
Är aldrig med någon eller något..

åh, vi slutar 15 juni. SEEEEEEEEEEENT!

Kommentarer
Postat av: andrea

men eveee vi måste ju göra nått snart har sagt det i flera veckor nu typ :DD<3333

2010-05-07 @ 16:07:11
URL: http://andreazanders.blogg.se/
Postat av: isabel

eve vi måste göra nått eve gumman love u!:D

2010-05-08 @ 18:49:36
URL: http://isabelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0