julia skriver

Heeeeeeeeeeeeeej :D
Finns bara en sak o säga, faaaaaa'an va jag älskar mitt lag. Alla e kompisar, asså alla som va me nu i Danmark i helgen älskaar er. VI åkte ju till Danmark i fredags och kom hem nu, oh shiiiiit va kuul de har vaarit!
Vi har shoppat spelat massa fotboll igår hade vi först träning i 2 och en halv timma, sen eh okej asså vi va i danmark o hälsa på ett danskt fotbollslag vi känner så nu vet ni de. iaf sen så spelade vi match mot dom i 2 timmar, 4 x 30 :D Jag köpte bara ett linne, de är mycke dyrare i danmark. jobbiigt, haha inte jätte men aah iaf.
Färjan va riktigt kuul alla vann pengar utom jag :( HAHA, jag suger på de där.. Iaf, ja orkar inte skriva om allt de finns bara att säga, mitt lag är gryyymma, jag älskar er alla, och de va sjukt kul i danmark. Så puuunkt, de får räcka me bilder istället, pusss
jag, amanda, isa, hedvig, emma & moa
rebecka<3
värsta big ballong ;D
nicke nyfiken eller va han heter :P
alice<3
har massa videos också men orkar inte lägga in dom tyvärr ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0