robin bengtsson

heej, förlåt för dålig uppdatering.
I går var jag med jossan, moa, julia. Vi gick till oxsjön och bada :D

samma idag :D

med isa, julia och hanna ♥
och sen när dom åkte hem kom jossan..♥

Och på kvälle hade vi gäster..


kuuul.!

Idag var det fotbolls träning med.
Har hur ont i nacken som helst :(

kanske inte går till skolan imon.. Iallafall
inte om det gör så här ont. Aj gör aaaaaaaaassssssss ont

sen hade jag ont i hallsen förut med! usch!

kollar på wipe out och vem va med ?

robin !


haha, jag och amanda träffade han för tp gaaaaanske lännge sen :D


saknar dig amanda. Uppdatera din blogg !!!!!

:D









min data e dum :( så kan inte lägga in bild på när vi träffa han !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0